PARKADO-PARCARE PRIVATA OTOPENI
1. ACCEPTAREA TERMENILOR SI CONDITIILOR
1.1. Acesti termeni si conditii (“Termeni si Conditii”) constitute acordul legal (contractul) dintre dumneavoastra si TTR REAL ESTATE DEVELOPMENT & PROMOTION S.R.L., in calitate de Prestator.
1.2. Va rugam sa cititi cu atentie acesti Termeni si Conditii pentru utilizarea in orice mod a website-ului https://parkado.ro (“Website-ul”). Accesarea si vizitarea Website-ului si achizitionarea oricarui serviciu comercializat de TTR REAL ESTATE DEVELOPMENT & PROMOTION S.R.L. inseamna acceptarea in totalitate si neconditionata a acestor Termeni si Conditii.
1.3. Rezervarile vor fi disponibile exclusiv in limita disponibilitatii locurilor de parcare. TTR REAL ESTATE DEVELOPMENT & PROMOTION S.R.L. nu garanteaza un numar minim de locuri de parcare disponibile!
2. DEFINITII
2.1. Termenii folositi in continuare vor avea urmatorul inteles:
Prestator– TTR REAL ESTATE DEVELOPMENT & PROMOTION S.R.L., persoana juridica romana, cu sediul in mun. Bucuresti, sectorul 6, Intrarea Silistraru nr. 24, etaj tehnic, spatiul tehnic 2, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti cu nr. J40/7426/2020, avand Codul Unic de Inregistrare: 42723445;
Utilizator – orice persoana fizica, cu capacitate de exercitiu deplina, care acceseaza Website-ul, fiind interesata de serviciile comercializate de Prestator;
Client – orice Utilizator care efectueaza o rezervare de Servicii utilizand Website-ul;
Rezervare – comanda transmisa de catre Utilizator, prin intermediul Website-ului sau a platformelor social media Facebook, Instagram, Tik Tok si alte asemenea platforme, prin completarea campurilor si datelor obligatorii sau transmisa telefonic, prin furnizarea datelor obligatorii. Pentru ca o comanda sa fie considerata rezervare, este necesar ca aceasta sa fie confirmata prin e-mail de catre Prestator.
Absenta e-mailului de confirmare a rezervarii semnifica absenta unei rezervari valabile!
Parcare– imobilul situat la adresa „jud. Ilfov, loc. Otopeni, strada Drumul Garii Balotesti nr. 38”, folosit de catre Prestator in scopul punerii la dispozitia Clientilor a unui lot sau a mai multor loturi, din cadrul imobilului, pentru a deservi ca loc de parcare a autoturismelor Clientilor;
Aeroport– Aeroportul International “Henri Coandă” Bucuresti;
Continut – prin continut se inteleg:
- toate informatiile de pe Website care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
- continutul oricarui e-mail trimis Utilizatorilor sau Clientilor de catre Prestator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informatie comunicata Utilizatorilor sau Clientilor prin orice mijloc de catre un angajat sau colaborator al Prestatorului, la datele de contact ale Utilizatorilor, respectiv Clientilor;
- informatii legate de serviciile si/sau tarifele practicate de Prestator;
- date referitoare la Prestator.
Servicii- punerea la dispozitia Clientului a unui loc de parcare, pentru o anumita durata de timp, contra unui pret, conform rezervarii transmisa si acceptata de catre Prestator;
Plata– achitarea contravalorii Serviciilor oferite de catre Prestator, online, prin intermediul Netopia Payments sau la locatie, in numerar ori cu cardul bancar;
Intrebare – formula de adresare catre Prestator, prin intermediul chat-ului pus la dispozitie pe Website, cu scopul de a obtine informatii despre Servicii;
Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului sau Clientului care a adresat o intrebare. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un reprezentant al Prestatorului, in cadrul unei discutii initiata si purtata prin intermediul chat-ului pus la dispozitie pe Website.
Rezervarea se face exclusiv prin formularul de rezervare sau telefonic!
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, asupra serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Prestator intr-o anumita perioada;
Website – site-ul https://parkado.ro, aflat in proprietatea societatii TTR REAL ESTATE DEVELOPMENT & PROMOTION S.R.L. Site-urile ori alte componente ale acestora ce apartin unor terti si care sunt accesate de catre Utilizatori sau Clienti ca urmare a legaturilor sau trimiterilor disponibile pe Website nu fac obiectul si nici nu intra in sfera acestei definitii.
2.2. Prin acceptarea prezentelor Termeni si Conditii, declarati si garantati ca aveti capacitate deplina de exercitiu sau, in cazul unei persoane juridice, sunteti o entitate inmatriculata si functionand in conformitate cu legile din Romania, iar reprezentantii entitatii sunt in mod valabil autorizati sa exprime acordul entitatii cu privire la accesarea, vizitarea sau utilizarea in orice alt mod a Website-ul si/sau a Serviciilor.
2.3. Prestatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau de a actualiza oricand, in mod unilateral si fara nicio notificare prealabila sau vreun acord prealabil, Termenii si Conditiile. Puteti accesa Termenii si Conditiile oricand la adresa: https://parkado.ro, sectiunea „Termeni si conditii”, care este disponibila permanent si poate fi consultata oricand. Utilizatorii si Clientii au obligatia de a verifica si a lua la cunostinta versiunea actualizata a Termenilor si Conditiilor.
2.4. Prestatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand in mod unilateral si fara nicio notificare prealabila sau un acord prealabil, pretul Serviciilor; preturile actualizate vor fi disponibile pe Website, la sectiunea „Tarife Parcare”, care este disponibila permanent si poate fi consultata oricand. Rezervarile confirmate de catre Prestator isi vor pastra pretul agreat cu ocazia rezervarii!
2.5. Prezentele Termeni si Conditii si informatiile existente pe Website cu privire la Servicii si conditiile de prestare a Serviciilor se aplica si platformelor social media Facebook, Instagram, Tik Tok si alte asemenea platforme.
2.6. Clientii beneficiaza de transport de la Parcare la Aeroport si de la Aeroport la Parcare si supravegherea autoturismelor parcate, 24 de ore din 24 ore, 7 zile din 7, cu titlu gratuit.
3. DOCUMENTE CONTRACTUALE
3.1. Prin efectuarea unei Rezervari, Clientul este de acord cu orice si toate formele de comunicare prin care Prestatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
4. ACCESUL ONLINE
4.1. Accesul in vederea efectuarii unei Rezervari ii este permis oricarui Utilizator. Pentru motive justificate Prestatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului in vederea efectuarii unei Rezervari, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului pe Website, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Prestatorul. Utilizatorul se poate adresa Prestatorului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la restrictionarea accesului. Prin accesarea Website-ului, Utilizatorul declara ca are capacitate deplina de exercitiu.
4.2. Comunicarea cu Prestatorul se poate realiza prin intermediul chat-ului pus la dispozitie pe Website sau la datele de contact indicate pe Website.
5. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
5.1. Prestatorul poate cesiona catre o terta parte si/sau subcontracta o terta parte pentru Serviciile sale, fara a fi necesar acordul Utilizatorilor ori Clientilor sau informarea prealabila a Utilizatorilor sau Clientilor in acest scop. Prestatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Clienti pentru toate obligatiile contractuale asumate.
6. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
6.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, precum si logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Website, sunt proprietatea exclusiva a Prestatorului, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
6.2. Utilizatorilor si Clientilor nu le este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Prestator, includerea oricarui Continut in afara Website-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Prestatorului asupra Continutului, precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului decat cu acordul scris expres al Prestatorului.
6.3. Orice Continut la care Utilizatorii si Clientii au si/sau obtin acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta prezentelor Termeni si Conditii, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat cu Prestatorul.
6.4. Utilizatorii sau Clientii pot copia, transfera si/sau utiliza Continutul numai in scopuri personale sau non-comerciale si numai in cazul in care aceste scopuri nu intra in conflict cu prevederile prezentelor Termeni si Conditii, in special, dar fara a ne limita la drepturile Prestatorului asupra Continutului.
6.5. In cazul in care Prestatorul confera unui Utilizator, respectiv unui Client, dreptul de a utiliza, sub forma descrisa, printr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Utilizatorul, respectiv Clientul, are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord si doar pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe Website sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite.
6.6. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentele Termeni si Conditii sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
7. REZERVAREA SI SERVICIILE PRESTATE
7.1. Utilizatorul poate efectua o rezervare pe Website, la sectiunea “Rezervari” sau pe platformele de social media Facebook, Instagram, Tik Tok sau alte asemenea platforme, prin completarea datei si orei de intrare, datei si orei de iesire, a numelui, prenumelui, adresei de e-mail si a numarului de telefon de contact, a numarului de inmatriculare a autoturismului.
Rezervarea poate fi efectuata si telefonic, la numarul de contact afisat pe Website, urmand a fi furnizate aceleasi informatii obligatorii mentionate anterior. Utilizatorul va primi un e-mail de confirmare a rezervarii la adresa de e-mail indicata cu ocazia efectuarii rezervarii. Confirmarea rezervarii va fi facuta exclusiv prin e-mail, nu si telefonic.
In absenta unui e-mail de confirmare, rezervarea telefonica nu este valabila!
Furnizarea acestor date este obligatorie pentru efectuarea rezervarii!
In situatia in care se doreste emiterea unei facturi fiscale, Utilizatorul va complete, respective furniza numele entitatii, Codul de Identificare Fiscala, adresa completa a sediului si tara, urmand ca pentru entitatile inregistrate in Romania, factura sa fie generata de catre programul de facturare utilizat de catre Presator si comunicata exclusiv prin sistemul e-Factura. Pentru entitatile inregistrate in alta tara, factura va fi comunicata la adresa de e-mail indicata cu ocazia rezervarii. Furnizarea acestor date este obligatorie pentru emiterea si punerea la dispozitie a unei facturi fiscale!
Achitarea online a pretului Serviciilor se face prin intermediul Netopia Payments, situatie in care Prestatorul nu va procesa datele cardului bancar cu care se efectueaza plata.
7.2. Rezervarea, odata confirmata, reprezinta un contract valabil incheiat intre Prestator si Client si obliga Clientul la plata pretului si respectarea Rezervarii, prin prezentarea la data si ora de intrare, respectiv data si ora de iesire.
Rezervarea poate fi anulata, fara nicio penalitate, cu cel puțin 24 ore inainte de ora de intrare indicata in rezervare. Anularea se poate face la datele de contact ale Prestatorului sau prin intermediul formularului pus la dispozitie in acest scop pe Website.
In situatia in care pretul Serviciilor a fost achitat online, Prestatorul va restitui pretul Serviciilor achitat online, cu conditia anularii rezervarii cu cel puțin 24 ore inainte de ora de intrare, in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data anularii, in contul bancar indicat in formularul de anulare a rezervarii.
In situatia in care Clientul nu se prezinta la Parcare, la data si ora de intrare sau transmite o solicitare de anulare a rezervarii, cu mai putin de 24 ore inainte de ora de intrare, atunci Prestatorul va retine integral pretul Serviciilor achitat online.
7.3. Prestatorul asigura Clientului transferul catre Aeroport. Prestatorul nu este responsabil pentru ora de intrare aleasa de Client si nici pentru onorarea cursei de zbor de catre Client. Clientul trebuie sa se asigure ca aloca cel putin 30 minute pentru transferul catre Aeroport.
7.4. Este permisa o intarziere de cel mult 15 minute pentru pastrarea ca valabila a rezervarii! Clientul isi asuma riscul pierderii cursei aeriene in cazul in care intarzie in a se prezenta la Parcare la ora de intrare si nu aloca cel putin 30 minute pentru transferul catre Aeroport. Clientul este singurul responsabil pentru alegerea orei de intrare; Prestatorul nu garanteaza onorarea cursei de zbor de catre Client.
7.5. In situatia in care Clientul nu se prezinta pentru ridicarea autovehiculului in cel mult 12 ore de la data si ora de iesire convenite, indiferent de cauza, Prestatorul va percepe pretul Serviciilor pentru perioada de timp suplimentara, tinand cont de pretul convenit cu Clientul cu ocazia confirmarii rezervarii.
Pentru depasirea datei si orei de iesire convenite cu cel mult 12 ore nu se percepe nicio taxa suplimentara!
7.6. Pretul Serviciilor se achita per interval de 24 ore. Un interval de 24 ore inseamna o zi de parcare. Intervalul de plata nu se fractioneaza!
In caz de nerespectare a datei de iesire, autovehiculul va ramane in Parcare, pentru cel mult 7 zile calendaristice, cu achitarea pretului suplimentar. Daca in acest interval Clientul nu se prezinta pentru recuperarea autoturismului, autoturismul va fi ridicat si depozitat la un contractant al Prestatorului, pe cheltuiala exclusiva si integrala a Clientului. Contractantul va fi liber ales de catre Prestator, urmand ca Clientul sa plateasca atat costurile de deplasare a autoturismului, cat si depozitarea sa, fara a putea sa formuleze obiectiuni cu privire la costurile deplasarii si depozitarii. Prestatorul nu va fi considerat responsabil pentru eventualele daune suferite de catre autoturism cu ocazia mutarii sau pe parcursul depozitarii.
7.7. La sosirea in Parcare, conducatorul auto va parca autoturismul numai sub supravegherea personalului Prestatorului, conform indicatiilor acestuia si numai pe locul de parcare indicat de personalul Prestatorului.
7.8. Prestatorul asigura transferul Clientului de la Aeroport la Parcare. In acest scop, Clientul este obligat sa instiinteze Prestatorul, la numarul de telefon de contact, in momentul in care a ajuns la terminalul C al Aeroportului si si-a recuperat bagajul de zbor.
Preluarea se va face in 30 minute de la momentul la care Clientul a anuntat ca a sosit la terminalul C si a intrat in posesia bagajului de zbor.
7.9. Clientul este singurul responsabil pentru alegerea orei de iesire. Prestatorul nu este responsabil pentru situatia in care Clientul pierde un mijloc de transport de legatura, ca urmare a alegerii gresite a orei de iesire.
7.10. Cu toate ca Parcarea este supravegheata video 24 ore din 24 ore, 7 zile din 7, recomandarea noastra este sa nu va lasati bunuri in autoturism. Prestatorul nu este responsabil pentru siguranta bunurilor lasate in autoturismele lasate in Parcare.
7.11. In cadrul Parcarii se aplica prevederile legislatiei rutiere si orice paguba produsa in interiorul Parcarii este imputabila persoanei care a cauzat paguba, aceasta avand obligatia de a remediere si de suportare a costurilor asociate. Prestatorul nu este raspunzator pentru integritatea autovehiculelor din parcare sau a bunurilor lasate in acestea, responsabilitatea revenind integral Clientilor.
In Parcare sunt interzise:
a) Lasarea in autovehicul a copiilor, a animalelor nesupravegheate sau a substantelor periculoase;
b) Efectuarea de reparatii ale autovehiculelor, inclusiv schimbul de fluide si alimentarea;
c) Depozitarea altor obiecte pe locurile de parcare;
d) Afisarea de anunturi pentru vanzara autovehiculului sau promovarea altor activitati economice, sociale, politice fara acordul explicit al Prestatorului.
Clientul este responsabil pentru repararea integrala a daunelor cauzate Prestatorului sau altor persoane ori autovehicule ca urmare a nerespectarii obligatiilor sus-mentionate sau a legislatiei rutiere!
8. CONFIDENTIALITATE
8.1. Prestatorul, Utilizatorii si Clientii vor pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura in posesia carora intra. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar cu acordul partii de la care emana sau carei ii apartin informatiile confidentiale, precum si in situatia in care informatia a fost cunoscuta de parte si pe alta cale, publica, informatia a devenit publica fara vreo culpa a uneia dintre parti sau divulgarea informatiei a fost solicitata de organele abilitate ori a fost necesara pentru indeplinirea unei obligatii legale de catre parte. Prin informatii confidentiale se inteleg orice informatii, de care partile au luat cunostinta pe parcursul derularii raporturilor contractuale nascute ca urmare a acceptarii prezentelor Termeni si Conditii si care nu sunt publice.
8.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Utilizatori sau Clienti fara consimtamantul prealabil scris al Prestatorului. Utilizatorii si Clientii raspund pentru orice prejudiciu cauzat Prestatorului ca urmare a nerespectarii acestei obligatii. Prin exceptie, recenziile pe diverse canale/site-uri de socializare/promovare media, precum Facebook, Instagram, Tik-Tok sunt permise fara consimtamantul prealabil scris al Prestatorului.
8.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui Website, oferiti Prestatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Prestatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Website-ului.
8.4. Prin acceptarea prezentelor Termeni si Conditii, declarati ca ati luat la cunostinta ca Parcarea este supravegheata video si sunteti de acord ca imaginele cu autoturismele din Parcare sa fie utilizate de catre Prestator pentru realizarea de clipuri promotionale, care vor fi postate in mediul online, pe diverse platforme de socializare si promovare a serviciilor prestate, precum Facebook, Instagram, Tik-Tok si altele asemenea, in scop de marketing.
Prestatorul va asigura confidentialitatea numerelor de inmatriculare!
9. PROCEDURA DE DEPUNERE SI SOLUTIONARE A PLANGERILOR SI SESIZARILOR PRIMITE DIN PARTEA UTILIZATORILOR/CLIENTILOR
9.1. Orice Utilizator sau Client poate depune o plangere sau sesizare care priveste sau are legatura cu Serviciile prestate, in termen de maxim 7 (sapte) zile calendaristice de la data producerii evenimentului si/sau aparitiei cazului sesizat.
9.2. Utilizatorii si Clientii au posibilitatea sa transmita Prestatorului oricand plangeri si/sau sesizari cu privire la activitatile cu aparenta nelegala desfasurate de un Utilizator al Website-ului care privesc si/sau au legatura cu Serviciile ori cu privire la informatiile cu aparenta nelegala furnizate de un Utilizator al Website-ului, despre care au cunostinta.
9.3. Plangerile si/sau sesizarile vor fi depuse prin intermediul formularului de contact aflat pe Website sau trimise pe adresa de e-mail a Prestatorului.
9.4. Plangerile si/sau sesizarile transmise Prestatorului vor include datele de identificare ale Utilizatorului, respectiv Clientului si o descriere cat mai detaliata a motivului pentru care a fost inaintata plangerea/sesizarea, astfel incat Prestatorul sa o poata solutiona in cel mai scurt timp posibil.
9.5. Plangerile, respectiv sesizarile vor fi analizate si vor primi raspuns in termen de maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la primirea acestora de catre Prestator, in cazul in care au fost insotite de un set complet de date necesare identificarii problemei. In situatia in care petentul nu a transmis Prestatorului toate datele necesare identificarii problemelor semnalate si solutionarii plangerii, respectiv sesizarii, acesta va fi instiintat de catre Prestator cu privire la informatiile lipsa, urmand ca termenul de solutionare de mai sus sa fie prelungit corespunzator.
9.6. Pentru a se adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, Utilizatorul/Clientul poate accesa link-ul: https://anpc.ro
10. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
10.1. Utilizatorii si Clientii isi exprima consimtamantul pentru prelucrarea de catre Prestator a datelor cu caracter personal, in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date (GDPR).
10.2. Utilizatorii, respectiv Clientii beneficiaza de urmatoarele drepturi:
a) dreptul de acces la date (art.15),
b) dreptul la rectificare (art.16),
c) dreptul de a fi uitat (art.17),
d) dreptul la restrictionarea prelucrarii (art.18),
e) dreptul la portabilitatea datelor (art.20),
f) dreptul la opozitie (art.21),
g) dreptul de a nu face obiectul unei decizii automate (art.22),
h) dreptul de a depune o plangere (art.77),
i) dreptul la despagubiri (art.82).
10.3. Prestatorul isi indeplineste obligatiile impuse de Regulament prin actualizarea datelor personale, prin pastrarea/distrugerea acestora in conditii de siguranta, prin colectarea/stocarea unui numar limitat de date personale (doar cele absolut necesare prelucrarii), prin protejarea datelor cu caracter personal de pierderea lor, protejarea de accesul neautorizat la ele si prin luarea unor masuri de siguranta pentru protejarea lor.
10.4. Datele cu caracter personal prelucrate sunt nume si prenume, numar de telefon, adresa de e-mail, numarul de inmatriculare a autovehiculului in scopul efectuarii rezervarii si prestarii Serviciilor, precum si in scop de marketing (informatii despre produse, servicii, evenimente, asigurarea/imbunatatirea calitatii Serviciilor, inclusiv newsletter). Suplimentar, pentru restituirea pretului achitat online in caz de anulare a rezervarii, Prestatorul va prelucra si datele contului bancar.
10.5. Prin acceptarea prezentelor Termeni si Conditii, Clientii declara ca au luat la cunostinta ca Parcarea si perimetrul parcarii sunt supravegheata video 24 ore din 24 ore, 7 zile din 7, iar imaginile pot fi accesate, prin intermediul unui link, pe baza unui username si a unei parole, pentru a verifica starea autovehiculului parcat.
Pentru asigurarea securitatii si respectarea normelor de buna conduita in incinta Parcarii, parcarea si perimetrul parcarii sunt supravegheate video. Imaginile cu autoturismele si cu toate persoanele care patrund in incinta sau in perimetrul Parcarii sunt stocate pentru 20 (douazeci) de zile calendaristice.
Inregistrarile video vor fi puse la dispozitia organelor abilitate (politie, organ de urmarire penala, instanta de judecata si alte organe abilitate) sau societatilor de asigurare-reasigurare in ipoteza in care se iveste vreun incident cu privire la vreunul dintre autoturismele parcate, bunurile aflate in autoturisme sau persoanele care patrund in Parcare si in perimetrul Parcarii si Prestatorul este somat sa puna la dispozitie aceste inregistrari.
10.6. In cazul in care datele cu caracter personal sunt necesare partenerilor Prestatorului, implicati in prestarea Serviciilor, consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal se considera dat si pentru acesti parteneri, care vor lua toate masurile necesare pentru asigurarea securitatii prelucrarii datelor cu caracter personal.
10.7. Utilizatorii, respectiv Clientii isi vor exercita drepturile privind datele cu caracter personal prin transmiterea unui e-mail la adresa gdpr@parkado.ro.
11. PUBLICITATE
11.1. Newsletterele Prestatorului sunt transmise catre Clienti la adresa de e-mail indicata cu ocazia efectuarii rezervarii, direct de catre Prestator sau prin intermediul partenerilor specializati si agreati de catre acesta din urma.
11.2. Clientii pot opta la a renunta sa mai primeasca newslettere, in orice moment, fara niciun cost. Renuntarea la newslettere nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentele Termene si Conditii.
12. INTREBARI SI RASPUNSURI
12.1. Prestatorul pune la dispozitia Utilizatorilor si Clientilor un chat, prin care acestia sa adreseze diverse intrebari despre Serviciile prestate de catre Prestator.
Rezervarea se face exclusiv prin formularul de rezervare sau telefonic!
12.2. Prestatorul va raspunde la intrebarile adresate prin intermediul chat-ului, prin e-mail sau prin orice alta modalitate. Prestatorul nu este responsabil pentru corectitudinea raspunsurilor daca informatiile furnizate de catre Utilizator, respectiv Client sunt incorecte sau incomplete.
Comunicarile pentru transportul de la Aeroport la Parcare se vor face exclusiv telefonic, la numarul de telefon de contact!
12.3. Comunicarea prin intermediul chat-ului se supune prezentelor Termeni si Conditii. Daca prin intrebarea formulata sau pe parcursul comunicarii se transmit date cu caracter personal, Utilizatorul, respectivul Clientul, declara ca este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, cu luarea in considerare a prezentelor Termeni si Conditii.
12.4. Obligatia de confidentialitatea se aplica si comunicarii prin chat!
13. FORTA MAJORA
13.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
13.2. Daca in termen de 5 (cinci) zile calendaristice de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a raporturilor contractuale rezultate ca urmare a acceptarii prezentelor Termeni si Condii, fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
13.3. Prestatorul nu poate fi tras la raspundere in situatia in care autovehiculele parcate si/sau bunurile lasate in acestea pier sau sufera o dauna din cauza unei catastrofe naturale, dintr-un caz de forta majora ori caz fortuit sau diverse intemperii precum grindina, caldura excesiva vara, temperaturi scazute iarna, avand in vedere ca Parcarea se afla la sol si nu este acoperita (Parcarea este in aer liber).
13.4. Recomandarea noastra este sa nu va lasati bunuri in autoturism. Parcarea se afla la sol
si nu este acoperita (Parcarea este in aer liber). Cu toate ca Prestatorul asigura realizarea
regulata a operatiunilor de dezinsectie si deratizare a Parcarii, fiind vorba de o parcare la sol
si in aer liber, exista posibilitatea ca Parcarea sa fie tranzitata de rozatoare si/sau diverse
insecte, iar acest fapt excede controlului Prestatorului. Prestatorul nu este responsabil pentru
eventuala tranzitare a Parcarii de catre rozatoare si/sau insecte si nici pentru siguranta
bunurilor lasate in autoturismele lasate in Parcare.
14. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
14.1. Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Prestator si Utilizatori sau Clienti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente de la sediul Prestatorului, cu exceptia cazurilor de competenta teritoriala absoluta.